.

.

lördag, augusti 25, 2018

I form

Jo men jag och Java är i ganska bra form, hon har ovanligt snygg midja (vilket hon inte alltid har..... haft den sedan Solos magsjukeperiod då det inte var fri tillgång till mat, sedan denna varma sommar har vi inte tränat = inte så mycket godis) jag har en hmmm ok midja, lite lagom hull.. typ (vilket "hon" inte alltid har...gillar godis).
Solo och husse hemma, jag och Java åkte till "ängarna" och gick slingan på 4 km i bra tempo. Hittade en ärtig fin rosa... väldigt rosa tröja i min träningsgarderob igår, den tar vi ingen ser oss ju i skogen :p. Ödsligt i skogen, beväpnade mig med en fin vass sten, jo känns bättre. När vi gått en bit händer det sämsta, helt plötsligt delar sig vägen... What? Nu känner vi igen oss som tur var, o innan jag hinner välja har Java valt den gamla snåriga stigen, inte den breda grusade vägen. Hoppas vi kommer ut där man brukar......
Jo då det gjorde vi, tacka vet jag knöliga snåriga stigar med rötter.... Inte breda platta grusade vägar.
Sen kom vi ut på fina ängarna, perfekta träningsplan ju :) men avstod då Java var ganska trött....okej gjorde en superfin "fjärr".... kunde inte låta bli.
Nöjda for vi hemåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar