.

.

fredag, augusti 24, 2018

Snabbt återbesök

Efter en timmes gnyende trots smärtlindring, o vill inte gå el kissa så ringde jag veterinären, vi fick komma på studs. De ville behålla henne över dagen med dropp o mer smärtlindring.... men det slutade med att hon fick en spruta sen fick vi fler tabletter med oss hem. Helt ok att betala 800 istället för 2800 idag... efter gårdagens faktura. Nu ligger hon lungt hemma o har som skönt är kissat, check ✅ 
Jag städar hundskåpet (bra o pyssla med så ser Solo mig hela tiden och är lugn) , alla gamla mediciner man sparat.... jo jag gör så, man vet aldrig. Men nu rensade jag faktiskt o kastade de typ från 2002 o 2007 :).... Okej även de fr 2015.
Min träningsgarderob har och fått en städning, hittar kläder jag knappt använt... tror det betyder att jag borde träna oftare... Ouff.
Vad gör du idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar