.

.

lördag, maj 09, 2020

Effektiv

Wow så effektiv idag.... vart ska jag börja? Planterat gurkor 🥒 försått inne i ett akvarium 😊.



Gick ut med hundarna kl 08.30....ja mötte älgen o bytte håll... 




Inser verkligen hur komplex jag är 🙈🤣😆 blir helt störd av att behöva ändra min planerade "rutt".... för en älgdjä#vul. I onsdags när vi hade utbildning m jobbet var det i "personlig utveckling" det där om man är röd, blå, gul eller grön. O jag e ju då oftast röd, effektiv o vill få saker gjorda enligt plan . De blå analytikerna ska vrida o vända på allt flera gånger, de gröna är för snälla o bryr sig mer om personerna än vad som blir gjort. Vi pratade i smågrupper o i min grupp fanns det en som ÄLSKADE förändringar och är såååå omständiga för att allt ska funderas över o göras om... Suck! Jag vill inte ha förändringar, jag vill ha samma lika och lugn o ro 😆

Summa summarum, vilken tur att vi är flera olika på en arbetsplats för annars skulle det inte bli bra, några står o tänker, några står o velar och några kör. 
Älgen förstörde min morgonrutt.... 

Gjort i ordning ett nytt jordgubbsland, städat tomten i allmänhet, rensat hallon landet, klippt vindruvsträdet och Björnbären, kört tvätt m högtryck snurr på gamla trädäcket (skit jobbigt), satt upp taket på paviljongen.... o ja massa saker. 

Plockade ut lite gott till oss i eftermiddagssolen...  gissa vem som kom med ett glas vatten efter ett tag.... 🙃 




Jaja, jag fick två....... 

Nu startar vi poolen... 😁😁💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar