.

.

fredag, maj 29, 2020

Friskare fredag

Idag sakta men säkert mår jag bättre, jobbade några timmar på morgonen..... sen tog jag minus flex, helt ök med min ledare. Tacksam för att möjligheten finns 🙏.
När jag kände mig nöjd åkte jag till klubben med hundarna och Java levererade ett ff (fritt följe) som aldrig förr 💪💪. Träning ger resultat ⭐⭐⭐.


När vi kom hem blev det skägg och fotvård... för hundarna 😃. Sen precis när jag skulle sätta mig ringde Malin "kan du hämta Sally, de ringde hon mår inte bra".... Självklart, stålmannendräkten, näää åkte faktiskt i "hundtränings kläder" o en knopp på huvudet 😆. 
Hämtade Sally, vi satte oss i ute soffan o mös lite.... 






Att få ungarna att delta i en "cool selfie" med mormor var ju inte plättlätt...

I morse kom vår fruktlåda... med persikor, de var goda... 🙃 🙃



I morgon ska vi hälsa på 70 +.... är redo






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar