.

.

måndag, maj 18, 2020

Jobb o hosta

Jag har jobbat idag, o lite kul var att våra ägare i USA ger oss som arbetat på plats på företaget en extra bonus. En Corona bonus, inte för att det varit "farligare" att vara på plats utan för att vi tagit mer ansvar och fått jobba bredare då många andra inte är på plats. Schysst 😊

B hostar o snorar här hemma, jag spritar av ytor o handtag (arbetsskada). Han har en handduk att hosta i.... Ja, en host åker faktiskt många meter om man hostar rakt ut. Vi hoppas att det bara är vanlig förkylning, ja jag är lite orolig och lite jobbig.... igår skulle han ringa o boka hotell 🙊. (jag skojade om munskydd, visst inte läge..... o jag skojade eg inte 🤣)

Lång prommis med hundarna efter jobbet och jag tog även kvällsturen.... fin kväll




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar