.

.

tisdag, maj 12, 2020

Jobbigt

.... att jobba hemma







.....igår hade jag en av de rörigast dagarna på länge. Arbetade hemma med flera möten via länk inplanerade, det första var redan klockan 08 så hundarna behövde få komma ut innan. Snickarna var ju här också o rörde sig kring huset o tomten till Solos fasa......hon vaktade skarpt, trots att hon träffat dem o kelade gott när de sågs ute.

Sååååå på mötet där jag också behövde prata hade jag fina hundmorr och skall i bakgrunden, försökte "mute" så ofta jag kunde. Nytt möte klockan 09 då kom såklart DHL med en transport o medans jag sitter o pratar knackar det på dörren flera gånger = kaos på hundarna. Får be om ursäkt, öppna dörren och sedan skicka in Solo i sovrummet......

Slut kl 10.....nästa möte var 11 och ett 12.45 så nu var jag tvungen att ta ut hundarna igen annars skulle klockan hinna bli för mycket. Det hade varit gott med frukost också...............


Klockan 14 var mötena slut och sen åkte snickarna och lugnet inföll sig, men jag var helt slut o fy man hinner ju ingenting när man måste sitta på möten. 
För mig är möten inget jobb.....jobb då utför man något.

Som tur är jobbar snickarna på bra, idag kommer de bli klara och jag har inga möten, sitter bara och uppdaterar kvalitetsdokument.....o fick en timme i skogen i lugn o ro i morse, som vanligt bästa energikicken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar