.

.

fredag, september 11, 2020

Det sista...

 Jag behövde...

Blottar mig, ingen aning vilka några som läser bloggen är, fler än jag tänker.... spelar ingen roll. 

Smet redan 11 fr jobbet o hade ett möte i örat tills jag kom hem. Ser framemot en mys lugn fredag, jag o hundarna... B golfar till i kväll. Drog direkt till brukshundklubben då jag skulle träna det lilla som jag inte hann igår pga veterinärbesök, o så hade jag lovat trimma bort lite sly o gräs vid prispallen på klubben inför morgondagens tävlingar. Då ringer Alexandra.... Panik gråtfärdig 

- kan du hämta Milo på mitt jobb i stan o Devin på förskolan i Älvsjö 😧😔.

Deras idiot till far (som aldrig ens har barnen), ja så tycker jag och står för det kommer ej o hämtar dem när han för en gångs skull ska ha dem, och Alexandra ska jobba helkväll, massa gäster på väg in.

Nu blir jag gråtfärdig.. orkar inte. Orkar inte sätta mig i bilen igen.... kör 2-3tim/dag o denna vecka har varit en skitvecka. Så tävling i morgon...

Efter ett gäng samtal genom hela familjen... typ så slutar det med att en kompis till Alex hämtar Milo, sen hämtar morfar Milo hos honom. Malin åker och hämtar Devin efter hon jobbat, o lämnar Devin till mig. Tack 🙏 jag slipper bilkörning, får ingen ensamkväll men får Devinsällskap 💙.... o har jag tur så lämnar B honom i morgon i Älvsjö då jag ska på tävling. Pussel pussel, tur att vi är maffiafamiljen alltid redo 👊

God fredag, vad gör du? ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar