.

.

måndag, september 07, 2020

Tjohooo

 Tjohooo, precis så känner jag mig 😁. Kom nyss hem från brukshundklubben, har tränat Java och haft styrelsemöte..... Java var såååå grymt duktig. En som inte sett oss sa direkt "wow vilken fokus", man blir ju stolt. Sen..... är ju inte det lika med att det går bra när man tävlar då nerver o plötsliga störningar dyker upp. Men det finns hopp 💕


Java på styrelsemöte 👌


Igårkväll kom B hem vid 21, ganska mör. Själv så blev min söndag en "to do" dag, strök många saker på min lista.... bla halvkul som dammsög, skura golvet, nya gardiner uppe, laga lasagne (förhalade detta tråkiga moment så klockan 20.00 stod jag o gjorde lasagnen 🙈) Nä när Bennet är borta flera dagar erkänner jag att min matlagning blir minimal.... jo åt broccoli o haloomi till lunch. O i lördags kom ju Rasmus och Sally så då "vart jag ju tvungen att laga lunch" till dem, vilket var bra för då fick jag också i mig lite.


2 små grodor förgyllde trädgården idag, inte ofta vi har dem här 🐸 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar