.

.

onsdag, september 09, 2020

Skit

 

Tänk så det kan växla, i förrgår Tjohoo o igår skit........det är väl så livet är. 

Jobbade 05.30 till 16, satt i 1,5 tim bilköer hem, bytte om o högg med mig Java i farten...hade ju bestämt genreps lydnadsbana med en kompis som skulle kommendera, drog till klubben. Tog en läsk o en solbulle (ja gamla hederliga) till middag......o för att få upp blodsockret.
Genrepet gick kass.....enl mig, de andra tyckte det gick bra men jag kände att Java inte hade fokus...hon kan så mycket bättre.


Nu tar jag det med mig och inser att förberedelserna är viktiga, kom inte trött o stressad o ge hunden tid att förbereda sig. Jobbig läxa som jag borde kunna.....nu är jag ödmjukt laddad inför helgens tävling.

Lång dag även idag på jobbet 05.30-17.00 pga revision, men det tar jag igen annan dag.... o i dag ingen hundträning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar