.

.

fredag, september 04, 2020

Fri dag

 Ledig dag, fri dag. 

Var på klubben klockan 09.30 😁 tränade bara 15-20 min men det räcker ibland, stod sen o snackade med ett gäng vänner som alla ganska morgonpigga träningsfreakar.

Hem och lite trädgårdspyssel, dillen ska jag rädda och frysa in.

 Eftermiddagen blev det skogen 1,5 tim.....konstig varm höstdag, 19 grader....



Väldigt många lingon i år, nästan så att man borde plocka....trodde inte man kunde plocka mängder lingon i Stockholm faktiskt. En kantarellmacka blev det också.

Planterat ytterligare en födelsedagsblomma, en fin vit ros som jag inte riktigt kunnat välja placering till. Nu blev det med berget som bakgrund i en metallram (plåtkruka som tappat sin botten), fint med vitt där.


Bennet är på golfhelg......min middag ;) passade också på att handla broccoli, haloomi.....o lite sånt som han inte gillar.

 Nu ska vi ut o gå ett spår som jag la för en timme sedan :) tänk vad hade man gjort utan hundarna?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar