.

.

onsdag, januari 20, 2021

Avslappnande

Bestämde mig igår att boka tid för massage, mjuka upp nacke o axel. Kommer ni ihåg "häxan" jag gick till för några år sedan? Hon som knackade mig i huvudet och drog mig i tårna.....


På hennes hemsida såg jag även "klassisk massage", den måste ju vara ofarlig.... den tar vi o jag bokade. 

Var där nu på morgonen, hon lyssnade och frågade om min värk så körde vi igång. Allt flöt på bra och jag kände hur blodcirkulationen drog igång.... "Här vill jag nog dra mina koppar" säger hon..... Jaha nu börjar det tänkte jag. Jag såg inte hur de såg ut men kände några sugande koppar som hon drog fram o tillbaka på övre ryggen, intressant.

Gick därifrån med en yr, avslappnande känsla......o skriver självklart med en gnutta humor, jag tror verkligen hon vet vad hon gör och det är häftigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar