.

.

tisdag, januari 12, 2021

Magkänsla

 Såg dessa krukor veckan innan jul, blev helt betagen så mystiskt vackra..... eller skitfula. Tror man gillar dem eller inte alls 😆, jag tyckte om dem i alla fall.

Kunde inte finna någon bra anledning just då att köpa dem, inte jättebilliga.....o ska man verkligen betala dyrt för en..... 🙈 krukjävel? Nej det ska man inte sa jag då till mig själv.

Har nu gått några veckor och funderat på dem, o blev tvungen att åka o titta på dem idag.... om de ens fanns kvar. Men tänk, det fanns några ex kvar..... då sa min magkänsla (eller rättare sagt jag och expediten) att då är det ju meningen att jag ska ha dem 🙏🙃😅.

O det blev ju inte bara en, vart ju tvungen att ha två storlekar.... o en sköldpadda 🐢, why not?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar