.

.

tisdag, januari 26, 2021

Tempo

 Idag har det varit högt tempo, mycket på jobbet, sen hem. Bytte om.... långkalsonger jepp, skogen ser ut som fjällen igen...kallt. 


Körde mitt andra träningspass på övervåningen, anmält mig till 4 veckors träning 😛🥴 20 min hemma pass via länk. Nu är det vecka 4.....men jag börjar på min vecka 1. Man tar det i sin takt, jag kommer åt passen när som helst, o kan köra igen om man vill. Nu är jag redo.....o fick träningsvärk från igår. Stel o seg, nä det här måste jag ta tag i.... o det bästa, jag vet att jag kan 👊.

Trappeländet som ska få heltäckningsmatta bråkar. Tänk här tror man att det är väl "bara att ringa en firma" , välja matta, betala så löser det sig. 

Nääää då såklart har tidigare ägare lagt din nån golvplanka som måste bort först, o under den ligger en ojämn mjuk plastmatta.

Ghhhaaaaa kan det aldrig få vara enkelt.. 




Mattmontering bokad 12/2, innan det får väl vi se till att göra grovjobbet. Matta o montering är dyrt som det är. Kämpa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar