.

.

söndag, mars 28, 2021

Grovstädardag

 Vi började dagen med att Sally kom, Rasmus o pappa hade möte med fotbollen då hade hon roligare här (trots städning) . Hon var jätteduktig o hjälpte mig att röja på övervåningen, sopa o riva bort gammal tapet.

Sen åkte jag o h Bennet till tippen med all bråte från väggen o allt man samlar i garaget. Jag skulle bli galen att jobba där, folk slänger ju fel..... 😡😡 själv springer man fram o tillbaka o letar rätt avfallsstation, så kommer nåt stolpskott o gör fel. Ghhhaaaaa......... 

Hundarna var med till återvinningen, där i krokarna ligger ju hallen jag brukar träna i o där finns en topp som jag funderat på utsikten ifrån.

Inte helt rätt dag kanske, tungt uppför och med regn från sidan, men nu vet jag hur det ser ut däruppe 🗻. Det gällde att titta åt rätt håll.....


.... för åt andra hållet....


Idag var jag annars glad att både jag o h hundarna äger galonställ ☔


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar