.

.

onsdag, mars 10, 2021

Onsdag

Vi fortsätter väl med onsdag....

När jag körde till jobbet i morse så på Uppsalavägen när det går över till 80 km/h från 70km/h så ökar jag .....hhmmm .........lite och kör om bilen framför. Siktar på 99km/h känns ok... då har jag råd med böterna och blir inte av med körkortet..... kanske inte riktigt korrekt tänk hör jag här 🙈

Bakom mig kommer iallafall en bil som också verkar vilja hålla "lite fart", jag ser bara två lysen då det är mörkt och vår hundbur ligger precis i höjd så jag ser aldrig vad det är för bil bakom....inte optimalt. Jag gasar på så vi kommer förbi en segpropp tilll höger, då väljer den bakomliggande att gå ut förbi mig till vänster och kör om även mig......o jo visst, en polisbil som går in framför mig.....men asså då är det lite sent. Jag förbereder mitt försvartal, "jag ber om ursäkt" och hela allt, så dundrar han bara fram åt o vidare iväg, phu......

Tror jag ska köpa en trisslott i kväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar