.

.

tisdag, mars 30, 2021

Test

En ok dag på jobbet, att jag varit lite överbelastad har uppmärksammats och denna vecka har jag befriats från två tyngre jobb.... kan städa lite surdegar som jag ligger efter med och ta tag i sådant som jag inte hunnit på några veckor. Tack!

Men för att piffa till tillvaron idag vid lunch så kom det ut att en som nu är sjuk fått positivt Covid svar.... så alla som arbetat nära honom torsdag och fredag skulle få ta ett snabbtest kl 13..... där ingick jag 😱. Sköterskor från vår företagshälsovård kom till jobbet o utförde där.....blodprov en baggis.... Nääää pinne i näsan, noooooo. Nu gick det över förväntan bra, och vi fick svar efter 30 minuter.... alla 9 st negativa, alltså sköter vi våra regler bra. - Håll avstånd - munskydd om man jobbar tätt - sitt inte bredvid varandra i köket osv

Belöningen sparar jag till helgen 😍 Tacksam iallafall för att inte fått DET.

Hemma hos oss på övervåningen ser det ut såhär nu....



.... jaha bara börja punkta upp - spackla måla tak, måla lister, byta fönster 🤔, spackla tapetsera el måla väggarna..... att det alltid ska bli så stora projekt 😶😶😶😶

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar