.

.

måndag, mars 08, 2021

Måndag

För första gången, jo faktiskt.... så välter jag kaffekoppen över skrivbordet. En halv kopp, skulle sträcka mig o plugga in hörlurar till mötet som precis startade......känner värme över låret, ser hur mina papper blir bruna och golvet får en pöl. Suck! 

Ansluter till mötet, säger - Hej, springer o hämtar papper och tvättar byxor lite snabbt. Ingen märkt att jag varit borta 😜.

Måndag är väl som måndag, men är nog i en liten jobbsvacka just nu. Inte jättekul känsla, vi är få på plats, mycket att göra, viktiga saker där man måste vara skärpt.... nä skulle kunna tänka mig stå på ett lager för mig själv o plocka lite några veckor 🤓.

Därför är det ju räddningen att få ta skogen 65 minuter i sol..... 



..... o nu kommer dessa fina eftermiddagar när man kan stanna kvar ute på tomten ett tag efter promenaden. Me like.

Men jag erkänner jag har dåligt samvete för att jag inte tränar hundarna effektivt just nu, är trött (B peppar bra, - det är inte synd om dem..... försöker tänka så) Börjat träna själv iallafall, alltid något. 💪💪🐾🐾

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar