.

.

söndag, januari 01, 2012

Inte som man tänk sig..

Såhär kände jag mig ett dygn innan nyår............ Efter biobesök och intagen snabbmat var magsjukan ett faktum, allt fick styras om igår. Den trevligt planerade nyårsmiddagen med Elin och Roger fick vi ställa in, satt/låg härhemma i mys (så värst mysigt var det inte) kläder, under en filt i soffan. Sippade på vatten och ibland lyxade jag till det med en mun Cola och en knäckemacka.
B rar som han är supportade mig trots att jag tyckte han kunde gått över och fått i sig lite god mat...........han mumlade nåt om "i nöd och lust" och sällskapade mig i soffan, dock med lite piffigare drycker.
Är inte piggelin, men det går åt rätt håll.
Kram och gott nytt 2012 vänner.

2 kommentarer:

  1. Nääe du, inte som man tänkt det alls. Stackare! Men vi kan ha ett eget nyårsfirande en helt annan dag kanske :-) Då slipper vi nog dessutom alla j*vla raketer! Å du... Skippa snabbmaten ;-) ;-)

    SvaraRadera
  2. Jaaaa vilket bra förslag, nyår en annan dag. Nu har jag nåt att se framemot :) champagne, god mat och tomtebloss......o trevligt sällskap.

    SvaraRadera