.

.

fredag, januari 20, 2012

The night

Okej..........natten blev INTE som jag tänkt mig, att sova som en stock. Jo jag gjorde nog det första 3 timmarna, som en stock utan att röra mig en millimeter, för när jag skulle vända mig första gången fick jag bryta mig runt. Sedan låg jag vaken mellan 02 och 03 med grym värk i överarmarna och axlarna, antar att mina armar inte är vana att hålla tyngder rätt upp i luften bara så där..............
Men inget ont som inte har något gott med dig...........nästa träningspass Söndag :)

2 kommentarer:

  1. oj oj oj vad ni håller på!!! Men jag förstår att det är jättekul o c h jättejobbigt! Bara att kämpa vidare på söndag då alltså! Kram och ha en fin helg! //Neta

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det blir bättre kommande gånger! Vi kan ju inte träna så du blir sömnlös och jag inte lyckas lyfta kaffekoppen dagen efter... ;)

    SvaraRadera