.

.

lördag, januari 21, 2012

Rehab

Att jag borde åka på träningsrehab kunde jag ha skrivit om.........idag dag 2 höll jag inte på att komma ur sängen. I morse var jag var helt seriöst på väg att rulla ner i Tuvas biabädd, för att kravlandes kunna komma upp, men jag ska bespara er den fortsättningen..........(B undrade vem jag pratade med när jag "steg" upp ;)

Istället (när jag väl var uppe) startade jag morgonen med att vattna blommorna, och här nedan är min Blom-Rehab-hörna där jag insåg att en stackare behövde komma i ny kruka.




Och att det alltid ska bli denna domino effekt.........jag tänkte plantera EN blomma, men nu har det slutat med SJU.





Se så glad den blev!



Och dessa två bortglömda SaintPaula tänkte jag bara ge lite mer vatten...........men jag kunde inte igonrera deras kamp och förgrening trots min misskötsel..............bara att dela och ge dem nya krukor :/


Och jag som egentligen inte gillar st:Paula, lite pensionärsvarning (!?) över dem..........har nu "råkat" utöka min park från 2 till 6 st, vad gör man.........




Sköljde dem ganska bra över bladen...............vet att man inte ska vattna dem på bladen. Dör de kan jag slänga dem, men jag skulle aldrig kunna kasta en växt som har liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar