.

.

tisdag, januari 24, 2012

Uppstyrt







Saga har alltid legat mellan oss på nätterna, nere vi fötterna............men jag har insett att det där "alltid" har smygande förändrats............

o Tuva har alltid sovit i sin bädd på golvet nedanför mig, hon har inte gillat när det blir trångt....MEN, detta har förändrats med åldern. Sista halvåret har hon var och varannan natt kommit och lagt sig vid mina fötter.....typ Sagas plats.......så Saga har fått åla uppåt, alltså mellan mig och B. Nu har jag (ja B, tom jag ;) kommit till insikt att detta inte håller, att vakna flera gånger per natt att man ligger fastlåst i täcket är inte kul.


Madrass hämtades, nu finns en 80 cm bred madrass på golvet bäddad till hundarna och jag kan med gott samvete "skicka ner" dem. Tuva måste ha gillat madrassen, hon har inte visat sig på 2 nätter, Saga har gjort en attack vid 03 (03.01, 03.07, 03.11) snåret men snällt gått ner när jag visat ner henne. Hon verkar dock inte gilla att dela madrass med Tuva, utan hon har tagit över Tuvas biabädd, Rockad!
B?......jo han ligger kvar där han brukar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar