.

.

onsdag, februari 20, 2013

Sorg

Igår brast en bit av mitt hjärta, min trogna vän sedan 12 år har lämnat mig....oss. Vi fick 12 underbara år, som avslutades med 2 jobbiga veckor, allra mest för dig min vän, men jag hoppas du har ro nu och inte ont längre....det gick bara så fort, jag var inte beredd,,,beredd att ta det beslutet.

                                                       Tuva "Wellfiths´ Nevinda" 2001 - 2013

 Vi var ett team, du gjorde allt för mig. Vart jag än var var du, där du var var jag, om jag så klättrade på en stege skulle du följa mig.....det är så tomt nu.....ingen som tassar efter mig....



 Vi besteg berg, vi simmade över sjöar vi gick i skogen

 Din lilla kompis saknar dig, hon undrar vart du är......sprang in glad idag och letade efter dig.....vad ska jag göra......när husse kom hem var det knäpptyst, som dödens hus......jag vill höra ditt jobbiga skall....


 Du busar med Saga, vi tittar på örnar i Småland.......du var vår vardag....vet inte hur många tårar jag har
Ska försöka se framåt nu Älskade vän, jag slipper vara orolig för dig nu. Ingen kommer kunna ta din plats, kommer aldrig hitta en så glad och levande hund igen, jag är stolt att du var min. Du hade värdens bästa "småmattar" och din husse gjorde allt för dig. Kärlek.Saknad.

3 kommentarer:

  1. Tårar i ögonen :( Så himla ledsamt! Väldigt vackra bilder! Tuva kunde inte haft det bättre än vad hon hade det med dig/er!!

    SvaraRadera
  2. Åh, Cissi, nu sitter jag med tårar i ögonen, så hon har somnat in nu lilla Tuva-gumman! Förstår att saknaden är stor!!! Jag tänker dock att hon har det gott nu och skuttar runt med de andra änglahundarna, pigg och glad! Men sakna och sörja, det måste man få göra. Varm tröstekram till dig! Neta

    SvaraRadera