.

.

tisdag, september 23, 2014

För mycket

Känner mig helt off...........
Först grannhunden igår, sedan kom ett klipp upp på fb där en fet tant rider, tvingar och medvetet plågar en stackars minishettis som ber om nåd, jag tittade inte ens på hela....började gråta. B blev arg att jag ens tittar, men känner samtidigt "kan jag göra något", men denna gång var det dumt, mår fortfarande dåligt. Har sökt lite nu på morgnen och klippet kommer från Holland 2013, kärringen och några till har visst blivit arresterade och ponnyn omhändertagen.....det ger mig lite lugn ♥
Hur FAN är människa funtat, hur kan man vara så elak mot oskyldiga djur. Hoppas innerligt Karma kommer och kärringen dör!
                                                                Glad ponny ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar