.

.

lördag, juli 02, 2016

Okej

Att jag ens skriver är ett gott tecken.. My week.
Mån-topp
Tis-vaknade m huvudvärk jobbade
Ons-h.värk,jobb
Tor-h.värk värre, åkte ändå till jobbet men fick tillbringa första timmen i vilorummet, åkte sedan hem vid 10. Kräktes sov till 18.30
Fre-h.värk men bättre, ledig, B åkte på morgonen golfhelg i Nyköping ...veet så dålig timing, hade inte hjärta att be honom stanna hemma då han hade gjort det. Detta åker han på en ggr/år det unnar jag honom. Gulliga Malin och Sally kom och höll lilla mamma sällskap, lagade middag till mig och bara fanns. De sov kvar, jätteskönt.
Idag vaknade jag med h.värk men efter hundpromenaden med sällskap försvann det, lovely. Idag skulle jag ha tävlat rallylydnad med Java men fick ställa in, det bara gick inte, supertrist. Malin o Sally åkte vid lunch, jag och hundarna sov middag. Min plan att bygga fågelhus o fixa denna helg, finns inte på kartan.
Körde dock ett lydnadspass med hundarna nu på kvällen och Java är såååå grymt duktig. Nu ska jag jaga ny tävling (vi måste klara två till för att gå upp en klass, kul att ha mål)
Tack Malin att du lämnade matlåda till mamma, nu har jag ätit, rastat hundarna och ska titta på fotboll. Lilla fröken glömde sina skor......
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar