.

.

onsdag, oktober 19, 2016

Mkt

Just nu ångar det på lite för mycket, skulle vilja göra mer än jag orkar. Köpte färg för att fortsätta måla när jag kom hem (Min plan var ju att bara måla en vägg för Javas rosetter och diplom, men nu som med alla projekt växer de, har beslutat att måla hela trapphuset.... o i det beslutet försvann lite av drivet). Efter hundpromenaden en tvätt och lite plock så kraschade jag i soffan. B är på middag m fotbollslaget, jag gjorde en tallrik fil (inge synd om mig, vi käkade ju ute igår). Helt plötsligt är klockan kvällspromenad, vill se nåt på tv, hinna duscha... o tänka på att jag ska upp 04.45.... fredagen o helgen är fullllll (o tyvärr tackar vi nog tom nej med häng m rockgänget efter Globen på fredag... vet korkat, men B på kryckor värk o allt... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar