.

.

lördag, oktober 01, 2016

Samla

Vi satt en stund och pratade med Alexandra och Jacob när de kom hem strax efter 22 igår (de var på en ambassadtillställning, kul att höra om alla kontakter J får när man arbetar på Östermalm) sedan åkte vi hem genom ett vaket Stockholm och stöp i säng vid 24.
Nu god morgon efter en skön natts sömn, nu funderar jag lite.... fick hem mitt första Traderaköp igår, en keramiktavla samlingsserie WWF. Gillar dessa tavlor, fick två av min pappa för typ 25 år (fiskljuse o igelkott) sedan och de har alltid följt mig i alla flyttar. Nu sökte jag på kul efter fler o hittade för 50 kronor, klickade lägg bud.... då ser jag "fraktavgift 59 kr".... ja ja 109 kr var väl bra ändå (Hasselmusen Närkes ladskapsdjur). Och nu är även Uttern på väg till oss för 50+49 kronor, att det bara är jag som budar på dessa... ska jag ta det som om de är ointressanta samlarobjekt? Skit samma jag tycker om djur och WWF, vet bara inte vart vi ska ha dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar