.

.

lördag, november 12, 2016

Ostressad lördag

Det känns som om det var jättelängesedan vi hade en oplanerad helg, nu är vi där tjohoo. Idag körde vi ett race och handlade lite saker vi behövde som inte är kul att stresshandla en vardag. 10 säckar ved :) till bra pris, madrasskydd (jättekul att lägga pengar på... not, men bra att ha) pulkahjälmar till barnbarnspojkarna o vi köpte faktiskt en pulka hem till oss, vi tänkte smyga ut nån kväll :) Fågel och hundmat behövs alltid, åsså en köttbit till i kväll. Jag ville ha en ny mössa också men det får vänta, tror jag köper det bäst ensam... vill prova o prova. Vi åkte och lämnade en hjälm till de som bor närmast, goaste kramen mormor fick av Sally, Rasmus börjar bli stor och hade inte riktigt tid för mig. Sedan blev det en lång hundpromenad för mig, hälsade på E men de var inte hemma :))  Hoppas ni alla haft och har en fin lördag. Nu letar jag bild och inspiration för nästa tatuering.... fortsättning följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar