.

.

fredag, november 04, 2016

Träning

No ingen träning för mig.... än, jag väntar fortfarande på den rätta dagen. O tyvärr har jag haft ont i ryggen några dagar nu igen, tror målning och krattning inte var så bra. MEN idag packades hundträningsväskan..... med köttbullar, klicker, hundgott, rallypapper och vi begav oss till Haninge hundhall som jag hyrt en timme mellan 17-18. Hade bara med mig Java, hon blev såååå lycklig när vi kom dit. "vad ska jag göra" "vad vill du jag ska göra" hon följde min sida" fot" innan jag ens hann påbörja träningen. Jag fick placera henne i en bur 5 minuter så att jag kunde plocka fram bana med skyltar i lugn o ro. Sedan fick hon komma ut och vi körde en timme och hon fick stort MVG. Kul att min hundkompis med två Pumisar, var med för så bra med "störning". Går det åt pipan på vår nästa tävling i fortsättningsklassen den #/11 är det mitt fel, inte Javas. Nu tar vi fredagsölen, go kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar