.

.

fredag, februari 12, 2021

Lång fredag

Att man kan hinna med så mycket på en dag, å asså......jag skulle ha fullt upp även om jag slutade jobba. Ska köpa en triss......

Rasmus lämnad, hundarna rastade, mattkillarna insläppta.... det enda jag inte hann var äta frukost (jo då, Rasmus fick frukost)..... ville inte klättra över dem som använde köket för mattskärning.

Drog på hundträning vid 10.30, avkopplande. Java tränar jag nu bruks grenar, framförgående.... att gå bredvid mig sedan på kommando gå framför mig i sträckt koppel ända tills jag säger stop. Solo bara hänger med o lajjar lite ❤️. På hemvägen stannade jag o köpte bubbel, och.... 2 katalaner i bageriet.... Because Im worth it. Mormor lärde mig älska katalan 🍮. 

När jag kom hem var mattfirman borta, klara 😃. Åååååå kolla, vilket lyft. Som han sa, det blir som "en möbel". Jättenöjd 😍. 






Helt klart värt..... kolla före, omysigt! Pris? Skicka pm så får du pris 😶. 


Åt frukost vid 13, landade lite i soffan. Vi var trötta alla 3, jag o hundarna. Vart lite apatisk, glad att Sally inte var väldigt sjuk, glad att trappan blev bra.

Nu helg ❤️ i kväll "På spåret", du är väl med? 😊 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar