.

.

söndag, februari 14, 2021

Söndag

 B borrade upp två hyllor i sovrummet, jag fixade i träningsrummet.... o vet ni, nu fixade vi cromecast till tv:n där så jag kan casta mina träningsprogram på tv istället för mobilen 😃.

Blev så pepp att jag vart tvungen att köra ett pass ✌️💪....... mmjeeea okej det var också för att jag skulle få dricka upp sista bubbel slatten i kväll utan jättedåligt samvete 🙈😜. Annars skulle ju kolsyran försvinna o den bli fördärvad. Jo.... har "champagnestängningar".... men va fn de hoppar bara av 😂. Folie = säkert kort.

Under dagen har vi också varit i Älvsjö o hälsat på Milo och Devin 💙💙. 

.... o visst, när jag kom hem från morgonpromenaden stod detta på bordet ❤️. Jo tycker "Amerikanskt fånigt påhitt".... men gillar godis 🙃. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar