.

.

fredag, februari 26, 2021

Många

Många steg idag, så grymt bra.... då jag är med i en utmaning 🤪. Ska gå 280 000 steg under februari månad, Garmin klockan har utmaningar och "hetsig" som jag är så vill jag lyckas det jag antar mig..... även om det "bara" är en klockdjävul som kommer meddela "du lyckades" eller "du lyckades inte". 

Sjukdagarna förstörde heeeelt 😳, nu idag klockan 16.30 har jag typ 14 600 steg idag och under februari totalt 259 000 steg. Tyvärr, eller kul ju men så ska jag och Java på hundkurs i Trix både lördag och söndag, misstänker att det inte kommer ge jättemånga steg.... Hhmmm.

Löpbandet kanske kommer till nytta i helgen, förresten det har fått flytta in från bastudelen.... Tack Ante för bärhjälp upp till övervåningen 💪 o hoppas nu bara golvet.... taket håller 🙉.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar