.

.

tisdag, juli 06, 2021

Meeehhhh

Asså..... lånade en klänning av min syster förra sommaren (behövde ju vara fin när man fyllde 50 🙈😆) o den var absolut ingen jag skulle köpt själv avundas min systers modighet, cool. Häftigt mönster o lite lång, från klännings*fabriken.

Nu har jag letat klänning i flera butiker, vill ha en sval, lite längre cool.... Nä inte hittat nån. Såååå tittade på klännings*fabriken..... vet att kvalitén är bra, men vilka mönster, som mormors städ rockar. Några exempel.... 

Hittade dock EN jag skulle kunna tänka mig, o kollade att det gick att returnera för priset var ju inte i min tänkta prisklass då jag använder klänning x antal gånger per år.

Idag kom klänningen I ETT BREV I BREVLÅDAN, för 1500 kr trodde jag att en hovleverantör skulle komma o leverera paketet på en sidenkudde 🙄



Har helt ärligt inte öppnat det än, vågar inte.... Ni ska få se 🙈

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar