.

.

söndag, juli 18, 2021

Söndag

Idag kom pappa och Anita hit på lunch, trevligt som alltid och det är kul att gå runt och titta i trädgården tillsammans.  Pappa är ju min förebild och inspirationskälla i trädgård och lite olika projekt. 



Sen satte sig Bennet och tittade på golf och jag körde lite ljudbok. Vädret mulnade på sig och jag fick ett ryck att vi skulle ut o göra ett spår till Java.... mot Tungelsta....


Bennet la sitt första spår efter lite instruktioner, 300 meter, tre pinnar och två vinklar. Sen ska spåret "vila" i 40 min, partiklarna ska hinna sjunka ner i spårkärnan. Vi gick en promenad.... sen satte han sig o kolla golfen 🤣 men det är kärlek att han hjälper mig (bra att fler än jag gör spår, så Java får variationer).

Java startade jättebra, gjorde en miss mitt på, troligtvis då det vindade lite mer där ute. Toppenbra avslut så vi blev nöjda 👍😃


När vi kom hem vid 19 kom hela 7 minuter regn 💧💧


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar