.

.

torsdag, maj 14, 2015

Andra passet

Andra träningspasset och vi samlas 4 minuter hemifrån vid Hanvedens IP, perfekt. Sist körde vi i sandtaget, idag blir det vid bollplan.....-"börja med två varv på löparbanorna som uppvärmning" (....två varv....det är ju som ett träningspass för mig, urk...typ) men med detta schyssta gäng känns det ändå bra. Jag och en annan tjej.....tant sprang och sista varvet genade vi så vi kom in samtidigt som de andra. Sedan var det styrka idag, armhävningar, plankan, sit-ups, lådan och upphopp. Först 20 st av varje, spring ett varv, sedan 15 av varje spring ett varv osv. Visst urjobbigt men jag gillar upplägget. En kortare bana gjordes för några var skadade, bra tänkte jag då springer jag den.....-"å du Cissi tar stora varvet i din takt, det fixar du" ......ööööö bara att lyda.
Nu hemma nöjd och ska ha en dag med hundmys ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar