.

.

onsdag, maj 27, 2015

På öronen

Jo men här blottar jag mig, ibland regn ibland sol som det står i rubriken. Idag träningfri dag (från bootcamp) men trots träningsvärk och lite huvudvärk tänkte jag vara duktig och tog ut Solo på en joggingrunda i skogen......och stod på öronen bokstavligen, kroppen och knoppen var inte riktigt på topp. OCH i vår skog måste man vara det, det är rötter till för#@nnelse, stenar och lera. Halvvägs på rundan snubblade jag på ett gäng rötter, gjorde en "Anja-sälen" över mark och rotsystem......slog i knä, haka, höger fingrar och mobilen som jag krampaktigt höll i handen for all värdens väg. Solo stormar fram och pussar på mig, jag hämtar andan, sitter och känner efter hur illa det är.....ringer min B (har dåliga batt och jag ville hinna förmedla vad som hänt och vart jag befinner mig.....om jag inte skulle komma hem igen.....jag vet, har lite livlig fantasi). Lunkar, småjoggar hem med ond käke och knä, lillfingret värker antagligen stukat......så som mitt sinne (men det går över). Vet att mina döttrar läser, don't worry mam lovar ta det försiktigt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar