.

.

fredag, maj 08, 2015

Shopping

Kläder i stan? ....no no.






















Roligaste shoppingrundan idag, Bauhaus och djuraffären......och jag var heeelt själv (usch låter dyrt sa B) men alltså jag köpte bara det viktigaste....enl mig. På Bauhaus blev det lasyr och penslar till vårt blivande nya staket på framsidan, några vinkeljärn till eventuella projekt, gräsfrön och antimossa gödsel till gräsmattan. Jag vill gärna ha ett skruvstäd också, men det var så tungt att bära så det får bli annan gång (nej jag hade ingen vagn för jag skulle ju inte ha så mycket...)
*********************************
I djuraffären blev det halsband till Java....nä inget "bling" hade lovat husse det och alla ska vara nöjda. Kolla storleken på affären, här kan man gå läääänge, när vi är båda hinner jag aldrig med hela butiken :) idag var jag tom på våning 2.


Det blev däremot tre stycken halsband, ett rosa ett neongult och ett rött med en plinga på. Dom är inte jättedyra så "lugn i båten", den med plinga på kommer användas på tomten, när Saga var liten försvann nämligen hon ett tag, en valp tassar med en överallt.....men så plötsligt har den fått nys om något kul, eller som då Saga som gick in i huset och la sig utan att någon sett.....guuu vad vi leta och var oroliga, sedan skickade jag Tuva med "sök" då fann vi henne.....så det vill vi inte vara med om igen. En hundkoja modell "myshus" blev det också (jättenödvändigt ;) har dvärgschnauzervänner som har så och hundarna gillar det. Nya biffben till solo också såklart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar