.

.

torsdag, maj 21, 2015

Hälso

Idag lagade jag maten, till Bs fasa morötter i köttfärssåsen. Tänker helt klart på vad jag äter just nu, men vill inte vara "hysterisk"......då tror inte jag man (jag) pallar så länge. Några vitaminer pillar jag faktiskt också i mig (började förra våren när jag "åkte på allt", har faktiskt klarat mig från förkylning mm sedan dess) (undrar om jag kommer få ångra att jag skrev detta??..), försökte få B ta en Omega-3, han sa ok först tills han såg storleken på kapseln.....då började han prata om Heimlichmanövern......
Jo jag har gått på det där med protein, men då kvällsträningarna m Boot Camp gänget slutar 21 passar det bra att ta en drink när man kommer hem.....det braiga.....det smakar precis som jordgubbsmilkshake :) ikväll träning:)) vet fortfarande inte om det är för tungt för mig eller inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar