.

.

torsdag, maj 28, 2015

Lyssnat

Idag lyssnade jag på kroppen, skippar kvällens träning då jag precis blivit av med tre dagars huvudvärk och har ont i armen efter gårdagens vurpa.
När husse kom hem tog han ansvaret för hundarna (det låter som de är superjobbiga men så är det inte, däremot ska man ha koll att den lilla inte "försvinner" ute, att inte lekarna går för tufft till, den lillas mattider och att det kissas ute osv) då jag inte hade hundarna slutförde jag trappen ganska raskt. Det blev bra, där blir det kaffe nån dag. Fick godkänt av B och hundarna, satte vovarna fint på varsitt trappsteg för ett foto.....tyvärr hann den lilla hoppa ur bild.......

Mitt nästa projekt blir att bygga om/ut vår säng, hade lite svårt o sova inatt (då blir man kreativ!) ....en schnauzer i knäväcken som tog mitt täcke och en dvärgvalp vid huvudkudden.....tror B låg en bit bort snarkandes utan hundar. Nu vill jag bygga ut sängen mot väggen så hundarna får en egen "bit säng", så kapar vi en skummgummimadrass och lägger där :) Ritningen är klar, B är på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar