.

.

tisdag, september 08, 2015

Trafikdåre

Måste bara få skriva av mig här istället för att jag skriver något dumt till ett företag. Vid skogskyrkogården ska jag gå in i mittfilen lugnt o fint, då kommer en dåre hastigt utan att blinka in i filen från andra hållet......som är bussfil och jag förväntar mig ingen bil där. En byggbil med släp, jag hann precis väja tillbaka utan att krossa den MC som pep förbi mig på yttern, byggbilen sneddar över tre filer och kör iväg. Självklart vet jag vilket företag och har regnummer på bilen.........funderade starkt på att kontakta dem och meddela vad de har för anställda...tills jag gick in på deras hemsida....bara två anställda, hemsidan så väldigt tunn ut...antar det var de två i bilen, antar de inte skulle uppskatta ett samtal från mig.....
Morr, nu kaffe.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar