.

.

fredag, september 25, 2015

Utflykt

Tog en utflykt till plantagen på morgonen, brukar vara stammis där under sommaren men tror jag varit där två gånger max i år. Behövde jord, köpte en Björnbär, hittade en stor kruka på rea.....åsså blev det en Hibiskus.... Why?? Jo men se den färgen har jag inte, vore så kul att lyckas även om jag vet att massuppväxta blommor är svåra. (stod faktiskt och höll i en gul jättefin också, men besinna mig och ställde tillbaka den... kände att en kan jag försvara för B, men inte två ;) Att lägga 250 kr på en kruka kändes inte heller helt rätt, ska ju stoppa in den i förrådet... Men tänk vad glad jag kommer bli i vår, och då slippa lägga 500 för den vilket var ord. pris. 
Kånka jord... 5 stora, 3 små till bilen och ur bilen.... Hulken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar