.

.

fredag, oktober 16, 2015

Bad morning

Somnade trött och glad, vaknade tidigt med kanonhuvudvärk....varföööör? Det var jättelängesen, staplar runt några timmar och vilar en stund på soffan, med två busande hundar på magen. En skogspromenad och hundarna fortsatte raca på tomten....sedan ökande huvudvärk igen..... Solo kommer in och vill nåt. Jag går ut och Solo rusar in i lillskogen mot grannarna, jag ropar på Java men ingen av hundarna kommer. Kliver in i bushen och ser solo stå vid staketet och titta på Java.... på andra sidan staketet! Skitglad, men lite orolig då hon inte kommer tillbaka. Det är ett riktigt gunnebostängsel och med huvudvärk och foppatofflor inser jag att jag inte kan klättra över, tar solo och går in till grannen via gatan, en bil hemma men orkar inte förmedla mig. Går in på tomten och hittar en glad Java, tar henne under armen och går hem, (ingen såg oss... tror jag) . Innan vi vet vart hålet är blir det ingen tomt-lek på egen hand. Nu efter kl 11 börjar huvudvärken gå åt rätt håll.... hoppas på en fin fredag trots lite dålig start.

Skönt att Solo har koll på lillsyrran <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar