.

.

söndag, oktober 04, 2015

Sköna söndag

Eftersom alla i detta hus gick och la sig kl 22 igår trots lördag (småbarnsföräldrar och trötta ovana festnissar) så vaknade jag 07.30 idag och de andra kom upp ganska snart efter, vilken lååång dag det blev. A och B fixade släp på morgonen och tog allt grovskräp till tippen, Rasmus hjälpte till såklart.... åsså körde vi lite rally med skottkärran. Lillfamiljen åkte hem före lunch, då åkte jag och B till Bauhaus för att uppgradera vår belysning hemma. På onsdag kommer en elektriker hit och ska gå igenom all el och byta ut och förbättra vissa saker. Då kommer vi vara utan ström i ca 2 dagar..... spännande. Tyvärr mormor, nu byter vi ut "din" lampa i hallen hoppas ok <3, vi vill modernisera oss lite.
Sedan blev det sova middag för mig, B kollade fotboll och gjorde middag som jag hann äta på 6 minuter innan jag och Solo skulle på hundkurs, sista gången på rallykursen. Idag var det låtsastävling och vi avslutade kursen galant och jättemånga bra tips för fortsatt träning. Snart sova kudde och imorgon jobb o träning. Lev väl) :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar