.

.

onsdag, oktober 28, 2015

Nej Nej Nej

Det är som om jag läser en hemsk Thriller....Han kliver fram till mig, han som är störst och verkar vara den som bestämmer, han har hjälm och en respektingivande gul väst........"-jo det är så här, att vi måste .......ta bort en bit av staketet"

 Nej, Nej vill jag skrika, du får inte..........hör mig själv säga "jo men visst, är det nödvändigt så gör så, knyter näven i fickan......fyra andra killar tittar på mig och inväntar min reaktion...jag ler.

Hålet i gatan som jag trodde var igensatt, var inte ens uppgrävt......nu börjar det. Staket och murbit måste bort då de inte kan jobba i gropen för rasrisk.............
Men visst vattnet rinner bra hemma....och det kunde vara värre, vad är ett staket? Bara det att det var typ 4 veckor sedan vi blev klara med det...........tror det blir ett glas vin ikväll......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar