.

.

lördag, oktober 31, 2015

Soft

Just nu soft lördagskväll, men de sista 24-timmarna har varit i lite högre fart. Vi hade sedan tidigare bokat att vara barnvakt åt Sally, nu blev det så att Rasmus kom också, nemas problemas. Sally somnade efter sista kvällsmålet, Rasmus bäddade själv i soffan, sedan på golvet och såg på idol med oss, sedan hann han bädda en gång till i soffan o där somnade han och mormor bar in i sängen. Natten blev.... lite annorlunda, men sen kom morgonen. B tog ut Sally och Solo på promenad efter frukost, Rasmus ville med men gå ut utan byxor var inte ok för mormor (nä just ja, B hade inte hunnit äta) jag och Rasmus lekte på tomten. Att knappt hinna på toa och ta dusch och tandborstning när tid finnes... Just ja, småbarnsföräldrar har det så. Vi lämnade barnen sedan droppade B mig utanför tele2 arena och jag med dif kompis tittade på Djurgårdens sista match. "*Inget SM guld till ajk" *
Java är i Växjö på utställning, snyggaste valpen bland både tikar o hanar i valpklass, kul.
Nu fortsätter jag luta mig tillbaka i soffan, undrar om man ska ut o springa i morgon :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar