.

.

söndag, oktober 25, 2015

Var stark

....vi kör väl vidare på tema "hus-problem", upptäckte igår att det lilla stoppet vi har i köket (trots rensning) nu bubblar upp i brunnslocket ute på tomten....öööhhh, vem ansvarar över den brunnen? Säkert vi som allt går just nu, kommun är kontaktad så får vi se vad som händer. Det har ju grävts för fiber i gatan hej o hå... säkert täppt till något rör. Snart orkar jag inte hålla i alla trådar på hantverkare och personer vi ska kontakta, nu har vi börjat "dela upp oss" tar du snickarna och brunnen så tar jag "Dolda fel" kontakten, elen, Poolfakturan med försäkringsbolaget (jo då poolrenovering har vi haft här också förra veckan)...tror jag börjar förstå varför jag har haft huvudvärk tillofrån nu ett tag.

Sen ska man ju jobba, träna själv (jo helst), träna hundarna, städa (jo ibland) .....men vet att vi alla har så här ibland, som tur är är detta min blogg så här kan jag "spy" lite :)

B drog på jobbfotboll, jag tog en huvudvärkstablett och städar boden... det började med att vi skulle få in grillen, moahaa.... Men det kommer bli bra... en vacker dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar