.

.

söndag, september 17, 2017

81

Rallytävling i dag igen Botkyrka bk, vill ju så gärna få ihop de tre godkända rundorna o upp en klass till. Idag startade vi som nummer sex, kändes ganska bra dock var banan svårare än igår.
Java var superalert när vi värmde upp, gjorde allt jag bad om.... väl inne på banan blir hon lite "segare", så antagligen gör jag något som förändrar henne. Vi kommer runt banan och jag har en ok känsla... men vi kommer nog inte klara oss... säger jag till B. Han skakar på huvudet åt min underbara "positivitet", men misslyckas man faller man inte så hårt om man redan är mentalt förberedd på "förlust". Jag VET kanske inte bästa tankarna men jag funkar så!

Tjohooo, ja se så glad jag fick bli.... 81... åttioen poäng, godkänd och bättre än igår till och med. Så rackarns kul... o tack underbara B och Solo som sällskapar och stöttar oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar