.

.

tisdag, september 12, 2017

Skillnad

Sån skillnad, idag var jag hemma 14.30....kokade lite kycklinglever, försökte vila på soffan 10 minuter (en pep med en leksak framför mig och den andra klättrade upp bakom o slickade mig i örat), gav upp, drog till brukshundklubben och tränade full bana inför helgen, hälsade på min lydndstränare som skaffat ny stor hundhall om man vill träna inomhus, hem, gjorde matlåda med gårdagens bacon + broccoli och parmesan som B inte gillar, vattna blommorna,  förbereder dagens middag, sitter ute i trädgården.... o klockan är bara 17.... me like. Erkänner tittar på andra jobb ibland men inte många ger den frihet under ansvar som mitt jobb gör. I morgon har vi årlig inspektion, höga krav för oss inom medicinteknik... Idag har jag gjort snyggt, hjälpt till på lagret, helhetsintrycket är viktigt. Många timmar kvar på denna dag, tjohooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar