.

.

söndag, september 03, 2017

Söndagslöpning

Söndag 09.30 = löpträning med IA training vid Hanvedens IP.
Jag kom 09.24, inser att jag glömt mobilen... tänk om Katrin meddelar att hon är försenad, jag väntar till 09.39 sen åker jag (fort) hem.... inte alls taggad idag.
09.29 pip kommer Katrin glatt cyklandes, hennes glädje smittar. Bra hon har mobil om vi måste ringa 112..... "vad positiv du känns :p". Ärligt, första 40 minuterna var slitiga hade inte fortsatt om jag inte haft någon peppande...bredvid mig, ja ibland fick jag skäll... man får inte stanna när det är tre sekunder kvar på intervallerna, hupp. HELA vägen!
Men sista 1,5 km hem i intervaller gick mycket bättre, bra fart och hållning....men visst det är jobbigt att återhämta sig emellan.
När vi är tillbaka vid bilarna sneglar hon på utegymmet, - kom! Men klockan är 10.32...jag har inte betalat för mer (försöker jag :0) Vi avslutar med tio minuters styrka, ja det vore ju dumt att inte få träningsvärk i morgon... Ööhhh. Tack bästa Katrin för dagens pass o förlåt att jag var lite gnällig första jobbiga delen.  

2 kommentarer:

  1. Pöss fina!
    Du har det i dig... det märker jag och ser jag!!!
    nästa söndag kör du ett löppass själv! Sen syns vi pigga, glada och taggade om 2v...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kram, japp kör själv nästa vecka... måste ju nu när det står här :p :)))

      Radera