.

.

måndag, september 25, 2017

Solig em

Måndagar är jag hemma för mig sent... typ 15.30. Tänk att flytande trafik gör dig glad, solen gör dig glad och två glada hundar gör dig ännu gladare. Efter promenaden stannade vi o tränade lite på fotbollsplan. Jag måste lära mig att inte böja mig mot Java o titta om hon "hänger med", det resulterar i att hon blir osäker o sackar efter istället (alltså helt motsatt effekt). Jag ska räta på mig, gå på och hålla tempo... o lita på att hon går med bredvid (vilket hon gör 95% av gångerna men ändå blir jag osäker). Min tränare coachar när vi går "fot", hon säger (på lite barsk finsk brytning, en fd polis) - gå frammåt! - räta på dig! - titta inte bakåt Java är med!.. då går det så jäkla bra. Idag låtsades jag att hon korrigerade oss, o BAM shit vad det gick bra. Tror jag ska lära upp B att "coacha oss"... undrar om man får ha en sufflör på tävling :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar