.

.

torsdag, december 21, 2017

Tidig o jacklös

Vaknade lite före klockan idag (sunt? :/) så jag parkerade redan på jobbet 05.21. När jag ska gå ur bilen finns inte min jacka...........asså det här med rutiner, nu blev nåt fel. Jag kliver alltså upp en halvtimme tidigare, gör allt som vanligt men tar inte jackan från kroken (bilen är varm så jag tar aldrig jacka på). Väska, mössa, vantar och nycklar....och en filmjölk i handen.......

Jo men det blev en "frisk" promenad från bilen till jobbet, såg nog väldigt hurtigt ut......tröja, mössa o vantar (som tur var), inte så många ute dock klockan 05.21.  
o igår drog jag igång larmet på jobbet, fick hjärnsläpp o glömde koden efter jag slagit in första siffran........

B kommer jag inte hem idag får du efterlysa mig....observera utan jacka, kan bli nedkyld fort.
Är det julledigt snart?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar